FörsäljningTror du att ett nej på en offert till en kund är en katastrof? Dags att tänka om dramatiskt menar säljexperten Ulla-Lisa Thordén. Här reder hon ut hur många nej som är okej och hur du sätter rätt pris.

Du har väl inte missat vår säljskola i bloggformat med experten Ulla-Lisa Thordén? I senaste inlägget reder hon ut varför ett nej från en kund är helt okej, hur du sätter rätt pris och vad du gör om du är för dyr.

“Om du jobbar helt gratis – tror du att du får fler kunder? Svaret är nej!” skriver hon.

Läs varför det är helt okej med ett nej här!

 

Du hittar Ulla-Lisas blogg här och på driva-eget.se/saljskolan

Prenumerera gärna på blogginläggen via RSS här: http://www.driva-eget.se/?feed=blogg&id=14028

 

Läs Ulla-Lisa Thordéns nya bok 22 sätt att sälja bättre

Där ger hon med glimten i ögat en mängd tips som hjälper även de mest säljskygga att bli säljtrygga. Boken är en del av Driva Egets nya bokserie.

Skärmavbild 2014-12-16 kl. 09.55.37

Så här tycker några läsare:

“En stor eloge för en bra skriven bok! Riktigt bra. Du är en berättare, vilket gör att orden blir tydligare!” Christin Björk

“Otroligt att ha fått in så mycket nyttigt på bara ca 100 sidor, och så kul att läsa!” Lars Stenberg

“Nu begriper jag plötsligt vad säljande handlar om…” Robert K.

Läs mer och köp boken här!

 

Gå Ulla-Lisa Thordéns webbkurs “Sälj mer och våga ta betalt”

webbkurs_salj_dig_sjalv_170x100
Säljcoachen, författaren och föreläsaren Ulla-Lisa Thordén guidar dig till mer försäljning i denna matnyttiga och roliga säljkurs!

– Den handlar om hur du hittar kunder, bokar möten och förhandlar om rätt pris – plus en hel del praktiska tips, säger Ulla-Lisa Thordén.

beställ_knapp