Guide / NätaffärerNu kommer andra delen i vår Facebookskola där experten Jimmy Jakobsson lotsar dig vidare för att få ut mest av din Facebooknärvaro.
Hans uppmaning: ”Make friends, not apps!”

Funderar du på att lägga en del av marknadsbudgeten på att bygga en flashig Facebookapp eller banbrytande tävling om en resa till rymden?

– Tänk om, säger Jimmy Jakobsson, bakom företaget Ingager som specialiserar sig på Facebook-marknadsföring.

Han menar att det finns effektivare sätt att nå ut med ert budskap till er målgrupp på Facebook. Lägg budget på innehåll istället och behåll trovärdigheten på Facebook.
Del 2 i Facebookskolan – med en mängd nyttiga tips – hittar du på vår Facebooksida.

LÄS MER! Läs första delen av skolan här: Sätt en målsättning för din Facebooknärvaro

GILLA DRIVA EGET! Gilla oss på Facebook, så får du veta om alla kommande delar – och vad som händer på vår sajt.