• "Borde ditt företag ha ett nyhetsrum på till exempel Mynewsdesk? Besked idag i PR-skolan!"

    Anna Fagerström

  • "Att sprida olika typer av innehåll är en central del inom Social Selling."

    Fredrik Steinholtz

  • "6 guldregler som räddar din förhandling från stressade beslut som kan kosta massor!"

    Ulla-Lisa Thordén

  • "Fem råd för att få kunderna mer nöjda."

    Anders Andersson

  • Anna Fagerström
  • Fredrik Steinholtz
  • Ulla-Lisa Thordén
  • Anders Andersson

8 nummer

545 kr

Prenumerera

VILJA nöjda kunder & ledare

Bli kundsmart – vänd kundklagomål till framgång
Det händer att det inte blir som vi har tänkt oss och kunden hamnar i kläm. Klagomål från en kund kan upplevas som obehagligt.

VILJA hjälper dig med:
- En smart process för att hantera ärenden och bygga långsiktiga kundrelationer.
- Minska klagomål – utveckla relationen – vänd kundklagomål till framgång.

Det är i själva mötet med kunden som du har bäst möjlighet att påverka upplevelsen av ditt företags produkter, tjänster och service – missa inte tillfället.

Boka en analys och du får effektiva tips och råd för att bli kundsmart – direkt!

Varmt välkommen att boka en analys som skräddarsys efter dina behov. Kontakta mig Elisabeth Bramfors om du har frågor. Du når mig på mobil: 0706 – 16 82 70, e-post: elisabeth@vilja.biz.
Hemsida: www.vilja.biz

Är det här ditt företag? Ändra informationen här.

Läs vårt nyhetsbrev

Spara tid! Våra bästa tips – enkelt och snabbt direkt i din inkorg.

Facebook
I senaste numret
8 nr 545 kr

TEMA: Växla upp!
Väx och var uthållig
Jobba nära kunden
Så lyckades vi

Följ Driva Eget
Följ oss på facebook
Följ oss på Twitter
Följ oss på Instagram
Följ @drivaeget
Följ oss på LinkedIn
Följ oss på Google+
Dagens aktieindex
Fakturaskojarna

Utsatt för fakturaskojare?

Här på sajten och i tidningen hänger vi ut de företag som försöker lura småföretagare med falska fakturor och blanketter. Har du blivit utsatt för en sådan skojare?

Läs mer i tidningen
8 nr 545 kr

TEMA: Växla upp!
Väx och var uthållig
Jobba nära kunden
Så lyckades vi

Dessutom:

  • Moms – vi guidar
  • 3 måsten vid konkurshot
  • De gick från 0 till 4 miljarder
Följ Driva Eget
Följ oss på facebook
Följ oss på Twitter
Följ oss på Instagram
Följ @drivaeget
Följ oss på LinkedIn
Följ oss på Google+
Följ Driva Eget
Följ oss
Sök allabolag.se